Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
REGULAMIN FORUM
#1
1. Postanowienia ogólne

1.1. Wraz z utworzeniem konta użytkownik przekazuje wszystkie prawa dokonywanych przez siebie wpisów na rzecz forum.
Brak możliwości usunięcia konta lub postów przez użytkownika.

1.2. Rejestrując się na forum, użytkownik forum akceptuje niniejszy regulamin, oraz regulaminy działów i poddziałów, zobowiązuje się do ich przestrzegania, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przy rejestracji na rzecz forum klanu [ATOM].
1.3. Użytkownik ma prawdo do posiadania wyłącznie jednego konta. W przypadku zgubienia hasła do konta dozwolone jest założenie nowego po upływie dwóch tygodni od logowania na starym koncie. Nowa rejestracja musi zostać zgłoszona administracji.

2. Treści użytkowników
2.1. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści udostepniane przez użytkowników, jednocześnie zastrzega sobie prawo do ich edycji.
2.2. Na forum zabrania się publikowania treści: obraźliwych, pornograficznych, zawierających groźby, nawołujących do ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, konfliktów między narodami, nienawiści.
2.3. Zabrania się rozposzechniania pirackiego oprogramowania.
2.4. Każdy wątek powinien zostać napisany w dziale, który odpowiada mu tematyką.
2.5. Posty niewnoszące nic do tematu oraz będące spamem zostaną wydzielone i przeniesione do kosza.
2.6. Obowiązuje zakaz umieszczania emotikon w tytułach wątków.
2.7. Zabrania się umieszczania linków do konkurencyjnych stron - chyba, że ma to związek ze sprawą w danym temacie.

3. Konta użytkowników
3.1. Zabrania się rejestrowania kont, których nick składa się z losowych znaków lub wyrazów wulgarnych/obraźliwych. Ponadto nick nie może być podobny do nicków administracji, np.: Administrator: PiotruTV; Użytkownik: Pi0truTV.
3.2. Multikonta użytkownika będą banowane (patrz: pkt. 1.3.)
3.3. Awatar użytkownika może mieć wymiary nie większe, niż 150x150px. Obrazek nie może być gif-em.
3.4. Sygnatura może zawierać maksymalnie jeden obrazek, a jego rozdzielczość nie może przekraczać 500x200px.
3.5. Zabrania się umieszczania reflinków w sygnaturze.

4. Czat
4.1. Czat służy do swobodnych dyskusji, lecz nie mogą być one wulgarne.
4.2. Zakazuje się umieszczania obrazków na czacie.
4.3. Na czacie dopuszczalne jest publikowanie tylko tych linków, które prezentują obrazek lub prowadzą do danego wątku na forum.

5. Postanowienia końcowe
5.1. Obrazki o wymiarach większych, niż 640x480 powinny zostać umieszczone w spoilerze.
5.2. Moderacja zobowiązana jest do pilnowania porządku na forum oraz bezzwłocznego karania użytkowniów w przypadku złamania regulaminu, według podanego taryfikatora.
5.3. Użytkownicy którzy nie rozumieją działań moderatora i przyczyn z jakich zareagował mają prawo do proszenia moderacji o podanie motywów tejże decyzji i ewentualnego cofnięcia jej.
5.4. Administracja forum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
5.5. Ignorantia iuris nocet. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.
 
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
REGULAMIN FORUM - przez Piotru - 11-24-2017, 12:31 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości